خدا حافظ شاتل ها
آخرین شاتل به خانه بازگشت ( آخرین فرود شاتل آتلانتیس )
شاتل انترپرايز بر دوش هواپيماي 747 ناسا
ادامه نوشته
|
|
![]() |
|
|
آخرین شاتل ناسا ساعت 05:57 دقیقه بامداد روز پنچشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۰ به وقت محلی (17:27 به وقت ایران) در باند مرکز فضایی کندی در پایگاه کیپ کارناوال فلوریدا فرود آمد و به این ترتیب به عصر شاتلها پایان داد.
صد و سی و پنجمین ماموریت 30 سال برنامه های فضایی شاتل پس از طی مجموع 8.5 میلیون کیلومتر عصر روز گذشته به وقت کشورمان پایان یافت.
در ساعت 05:57 بامداد روز پنجشنبه به وقت محلی سالن کنترل مرکز فضایی کندی این پیام را برای مرکز فضایی جانسون در هاستون ارسال کرد: "هاستون، ماموریت انجام شد. آتلانتیس در خانه است، سفر تمام شد. این لحظه ای تاریخی و خوشآیند است."
+ نوشته شده در شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۰ ساعت 0:11 توسط رضا
|
